سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش دفاع شخصی / یادگیری دفاع شخصی

دفاع شخصی را یاد بگیرید

 

 

بهترین استراتژی‌ها و تکنیک‌های دفاع شخصی روی مردان و زنان به یک اندازه خوب کار می‌کنند، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم: زنان واقعاً به آنها نیاز دارند زیرا بیشتر از مردان مورد حمله قرار می‌گیرند. آمارها نشان می دهد که از هر سه زن یک زن در طول زندگی خود نوعی خشونت را تجربه می کند. زنان همچنین بیشتر در معرض آزار و اذیت کلامی و جنسی هستند. اگرچه اکثر دوره‌های دفاع شخصی برای زنان بر مهارت‌هایی برای از بین بردن سریع و کارآمد مهاجم تمرکز می‌کنند، اما آموزش دفاع شخصی باید شامل روش‌هایی برای جلوگیری از فیزیکی شدن درگیری‌ها در وهله اول باشد. برای یادگیری نحوه جلوگیری از تهدید هیجان انگیز به نظر نمی رسد.

 


آموزش دفاع شخصی و بدنسازی

 

 
بهترین راه مبارزه برای دفاع از خود ممکن است با آنچه عموم مردم فکر می کنند یا می فهمند متفاوت باشد. برخی از کلمه "جنگ"
می ترسند، برخی آنها را آشفته می کنند، اما دیگران آن را تمجید و تشویق می کنند. توانایی "مبارزه کردن" برای هر فرد متفاوت خواهد بود. عناصر زیادی وجود دارند که مجموعه کاملی از مهارت های دفاع شخصی را تشکیل می دهند. یکی از این ویژگی ها مهارت های مبارزه است. در ساده ترین تعریف، مبارزه «درگیری یا مبارزه خشونت آمیز» است و شکی نیست که توانایی غلبه بر درگیری یا مبارزه خشونت آمیز برای آموزش دفاع شخصی ضروری است. بسیاری از مردم می خواهند جنگیدن را یاد بگیرند زیرا هنرهای رزمی بسیار محبوب هستند.
در میان سایر رقابت‌ها، تبلیغات و نمایشگاه‌های زیر آن‌ها از UFC تا ADCC، ورزش‌های رزمی، مسابقاتی هستند که شامل «رقابت یا درگیری خشونت‌آمیز» است که هدف آن نشان دادن توانایی ورزشکاران رقیب برای برنده شدن در آن رقابت است، اما تمایز بین مبارزه و آموزش خودآموزی مهم است.

 

اگر به فردی نزدیک می‌شوید که روی پشتش صاف است و زانوهایش را به سمت سینه‌اش کشیده است، بسیار بسیار مراقب باشید. این نشانه آن است که طرف مقابل ممکن است کمی تمرین داشته باشد و ممکن است قصد دارد به محض نزدیک کردن فاصله، دندان‌های شما را به گلویتان بزند. این یک تهدید قانونی است. بسیاری از مبارزات MMA به طور ناگهانی به دلیل یک ضربه از زمین به پایان رسیده اند. و اگر مبارزان حرفه ای می توانند گرفتار این شوند، پس شما نیز می توانید! البته، اگر حریف شما در موقعیت دفاع شخصی به پشت است، به طور کلی باید فرار کنید، اما این همیشه ممکن نیست. اگر او یک دونده بسیار سریعتر از شما باشد چه؟ اگر بچه هایی همراه خود داشته باشید که نتوانید آنها را رها کنید چه؟ اگر لازم باشد تا زمانی که پلیس ها به آنجا برسند، طرف مقابل را مهار کنید؟ این «چه می‌شود» است که دفاع شخصی را پیچیده‌تر از ورزش می‌کند، و همچنین نمی‌توان گفت که همیشه باید این کار را انجام دهید یا همیشه آن کار را انجام دهید…. خوشبختانه اگر نمی‌توانید به سادگی درگیر شوید و مجبور هستید به دلایلی حمله را فشار دهید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تا حدودی ایمن از گارد عبور کنید.


 

مردم به دلایل مختلف به سالن های ورزش های رزمی در سنگاپور می پیوندند. بیشتر آنها این کار را برای کاهش وزن و رسیدن به اندام انجام می دهند. برخی می خواهند یاد بگیرند که چگونه مبارزه کنند و سپس در نهایت رقابت کنند. دیگران به دنبال یافتن دوستان جدید و گسترش حلقه های اجتماعی خود هستند. یکی از کاربردی ترین کاربردهای هنرهای رزمی، البته، دفاع شخصی است. یادگیری هنرهای رزمی برای تقویت دانش و مهارت دفاع شخصی از حقوق اولیه بشر است که همه باید به آن دسترسی داشته باشند. ممکن است روزی در موقعیت های زندگی واقعی به مهارت های دفاع شخصی نیاز داشته باشید. نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که بهترین راه برای انجام آن، آمادگی است. همانطور که گفته شد، برای اکثر مردم انتخاب نقطه شروع مشکل است. با وجود بسیاری از رشته های هنرهای رزمی برای انتخاب، ممکن است گیج کننده شود.